לפיד: "להקים ועדת חקירה ממלכתית על כשלונו של נתניהו"

בעריש פילמר 1 Comment on לפיד: "להקים ועדת חקירה ממלכתית על כשלונו של נתניהו"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, תוקף היום (שבת) באירוע 'שבתרבות' ברחובות בהנחייתו של איש התקשורת איתן דנציג.

לפיד התייחס להסכם שנחתם בין המעצמות לאיראן" ואמר כי "זה כישלון אדיר, זה כישלון בקנה מידה שצריכה לקום לגביו ועדת חקירה ממלכתית, שתחקור איך קרה שמדיניות החוץ של מדינת ישראל. עשו הסכם שכל נושא סוגיית הפיקוח שלו הוא אבסורדי ומדינת ישראל לא הייתה שם כי אף אחד לא מוכן לדבר עם נתניהו".

לפיד הודיע כי "אני ביום ראשון הקרוב, הולך להניח בוועדת חוץ וביטחון דרישה בכתב להקמת ועדת בדיקה שתכתוב דו"ח ציבורי על הכישלון של מדיניות החוץ של נתניהו. זאת לא צריכה להיות רק ועדת בדיקה פנימית של חוץ וביטחון אלא גם שיפורסם דו"ח ציבורי איך הגענו למצב הזה".

לפיד הוסיף כי "מה שעשה פה נתניהו זה הכישלון בכי גדול של מדיניות חוץ של מדינת ישראל מאז המדינה. במשך שנים על שנים המרכז של מדיניות החוץ שלו היה מניעת הגרעין האיראני. זה כישלון כל כך גדול שלא רק ארה"ב, גם רוסיה גרמניה צרפת האיחוד האירופי, סין, כל הדלתות סגורות בפניו, וברגע האמת, ברגע שהיינו צריכים למנוע את ההסכם הרע הזה, אף אחד לא מוכן להקשיב לנתניהו ואף אחד לא מוכן לדבר עם נתניהו".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לפיד ! בזמן שכל השמאל, כלומר "המחנה הציוני", משכיל להצהיר הצהרות ממלכתיות, התומכות בעניין זה לפחות במדינת ישראל, אתה מנסה להחליש את הממשלה ולהאשים לא פחות את ראש הממשלה באחריות למשבר ? מה, באמת? ראש הממשלה לא עדכן אותך בשנים האחרונות על המהלכים המדיניים והביטחוניים שנעשו בעניין זה? אולי אתה כבר לא זוכר אך אתה היית חבר הקבינט המדיני בשנים האחרונות. אז מה אתה עכשיו מלכלך ? תתבגר ותפסיק להיות פופוליסטי מגעיל.